Hej alla stalkers ! Ja, jag vet bloggar al...

2011-04-30_20_20 (MMS)

Hej alla stalkers ! Ja, jag vet bloggar aldrig nuförtiden. Ioch med att jag snart ska åka hem så har jag varit himla upptagen med mina underbara vänner och min bby förstår ni ! Sen jag sist blogga har de it hänt så värst mycket, solat som vanlig nästan varjedag och varit i frö med älsk även med bästa jenina. Har inte jobbat denna veckan haft påsklov. Har varit helt underbart väder ute asso! Idag va de ju valborg så va med mina kära vänner i hjällbo och drack lite , helt okey dag! Sabrin hade tråkigt så hon tog lite kort som jag nu ska ta och lägga upp <3 Förresten så fyller jag ju faktiskt 18 år nu på tisdag fan som ja ska skaka med Jenina <3 Puss på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0