Hihu !

Hallå där igen!
Imorgon är det ju studiedag, skiit skönt =)
Har beställt all smink nu också, kmr få det mesta på tisdag, underbart ! Förut ringde jag till mormor o morfar, morfar säger att det är dags för mig att komma nu haha , att turister har börjat komma o grejer =) haha så gullig han e han saknar mig <3 Idag har jag även städat mitt rum o efter det druckit chai o sen soovit, haha ;D
Mamma väckte mig när maten va klart och vi käkade sen fixade jag grejer till caféet och sånt :D

Nu har jag typ bara legat och latat mig i sängen och pratat i lur med Ali, vi pratar om mina underbara syskon och hur snälla dem är :O hahaha, sen snackar vi om egypten och sånt :D En sak förresten som jag blev helt knäckt över dt är hur en kompis kan välja en snubbe före sin vän.. Men så e det ibland, dt e bara o gilla läget mer än så går inte !

Förresten så har en vän gått bort idag, så vila i frid Jesper falk♥

jaja, pallar it blogga mer tänkte bara säga att jag vill gärna att ni hör av er angående ponchon/capen jaag beeer eer !

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0