Yäääyoo !

Hejsan alla !

Nu har jag varit jätte jobbig när det gäller bloggen och har inte heller tagit bilder som jag skulle osv och det är då för att jag fortfarande it hittar kabeln till min kamera & för att jag fortfarande har min fattiga hotpink lur ! och nu kommer ni bli chockade ! Som ni vet så lämnade jag ju in min lur på lagning och den va dem på väg att skrota pga missförstånd men fick tillbaka den ifrån skroten och när ja äntliiigen ska hämta ut den och tar fram den för att kolla på den i butiken så e vänstra kanten helt intryckt och grejer och då vart ju jag raaasaaande asso va fan e det för fel nuförtiden? Jag lämnade in den på lagning för at få den hel inte värre än vad den vaaaaa !!! Asso blev skit sur faktiskt! Inte kul alls att gå runt med en fattig telebabo ! Ronny va inte inne i butiken så Micke frågade om han fick ha kvar luren till idag och visa Ronny och sen så när han visar ronny så säger han aah men finns inget vi kan göra mer än att lämna in den på lagning igen, skojar dom med mig elr? har gått lååångt över 1 månad sen och det skulle ta maaaax 3 veckor + att jag har ju fan trygghetsförsäkring på telefonen så borde ju få en ny och sen så e det inte heller mitt fel att luren e som den är ju, när ja lämnade in den va den ta mig fan hel utan en enda reeepa !
Det är väl bara att gilla läget, mer än så kan man väl inte direkt göra :/ Dessa senaste dagarna har det inte hänt så mycket alls, i måndags drog jag med linas muppade sjuka handikappade kompisar till tingvallahallarna och fika och snackade en massa skönhetstips och grejer sen drog vi in till stan o käkade Mc, dem hade ju 20 års jubelium så dem hade Big Mac & co för 20 spänn och skoja inte om att det var världens fetaste köer, det var en kille som stod framför oss och gissa vad han frågar : Tror ni att ja skulle kunna få mina 5 big macs utan sesamfrön? Asso går det inte så e det lugnt o ja ba ursäkta mig men tycker du verkligen att det är nödvändigt att dem ska göra det när de e full rush och du ser hur köerna ser ut? och då skämdes väl han lite sen iaf drog jag hemmåt, i går var jag inte i skolan, försov mig heeelt men det gick bra ändå pluggade hela dagen ist hade ju 2 prov idag som gick alldeles utmärkt faktiskt, va inte så svårt som jag hade förväntat mig.

Börjar gå jävligt bra för mig i skolan nu asso har faktiskt börjat arbetat på lektionerna ist för o sitta o inte göra ett skit ! Men så är det när man umgås med dem som har en hjärna och faktiskt bryr sig om sin framtid ! Men efter att jag gjort provena idag drog jag till jakeys skola i orrholmen och sen vart ju ja förbannad när mamma ringde o sa det där med telefonen så sen drog vi till expert i karlstad för ja ville veta va dem tyckte o dem tyckte att det var heeelt fel att det skulle bli sådär och att det är något dem måste fixa snaabbt ! Sen drog vi o käka subway va så hungrig att ja höll på o dö hade it ätit på hela dagen för pluggade ist för o gå på lunch sen träffade vi Victoria en snabbis som skulle gå och klippa sig sen drog vi till arkaden o där hittade jag dessa underbara skooorna, Guuud så lycklig jag vart när jag såg dem, vart heeeelt förälskad! Men jävlar vlika klackar det är på dem asso haha, farligt att gå i dem men dock så gör det inte ont att gå i dem men känns bara lite ostadigt så kmr se förjävligt ut första ggrna jag går i dem  :O Så när jag har en dålig daaag så hjälper det verkligen med att shoppa säger jag bara ♥ :D
Imorgon förresten har jag sovmorgon, känns helt underbart ! Idag skulle jag egentligen ha packat till göteborg men det orkar jag verkligen inte göra måste plugga på provet ja ska ha på fredag så jag klarar av det ! Sen ska jag även göra om alla kapitlerna jag redan gjort bara för att ........ Och dem ska jag göra när jag åker till gbg, ska även göra administrationen och lite annat iom att jag inte kommer vara inne i skolan på måndagarna som resten av eleverna ! Imorgon måste jag verkligen ta tag i detta med packningen fan , måste även se till så att jag får med mig allt o inte glömmer bort något :)  Ska bli så skönt att komma bort i 6 veckor, ser verkligen fram emot praktiken på Lydia's Buffé :) Har även bokat upp en massa träffar med folket där ! Och förresten så vet alla att jag ska komma och förvänta inte er att jag ska höra av mig och boka upp träffar med er utan det får niii då göra, ni tjatar på att ja ska komma o när ja kommer hör ni knappt av er o sen när ja åker så skyller ni på mig !
När jag börjar praktisera på tisdag förresten så kommer jag börja blogga om hur det gått för mig så ni som vill veta hur det går för mig på praktiken behöver bara följa min blogg för ska skriva om praktiken där :) Har jävligt sköna dagar, jobbar 10-14 tis-fre ! Sen vet ni ju också att jag ska fira min 18-årsdag i Götet, och då vet ni blir de party paarty ska skaka med flickorna ! ♥

Nu hörrni va det allt för mig, detta blev ett överdrivet långt inlägg men jag vet att ni e intresserade haha ! Ska bara ta o bjuda på en låt också innan jag är klar med bloggandet för idag ! Gammal låt jag vet men den e fortfarande en av favoriterna, Im your pusher baaaby ♥

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0