Soolaa ;)

Hallå där :)
Har verkligen it orkat blogga faktiskt men tänkte ja skulle ta o göra det lite snabbt nu bara.
Igår ringde jag till expert och frågade efter min lur iom att den fortfarande är på lagning, så pratade då med Dennis o han sa att den redan va där o att den varit dör i flera veckor så ja vart helt chockad liksom tänkte liksom hur fan kan dem inte ha hört av sig ! Så vi gjorde upp att jag skulle komma när jag kom hem till filipstad så jag gick dit och när dennis skule gå iväg och hämta min lur så dröjde han som fan så kommer han ut därifrån efter typ 20 minuter o säger eeehmn, duu vi har blivit av med din lur :/ Jag ba WHAAAAT? Så ronny ringde o grejer till verkstaden och grejer och det visade sig att dem skrotat min lur så nu ska ja antagligen få en ny elr något, asso heeelt komplicerat, hur kan man skrota ngns lur bara så, det va inte ens fel på telefonen utan på laddaren :S Jaja, spelar ju egentligeninte mig ngn roll, ba jobbigt att det tagit sån tid... för får ju en ny ändå så :)

Iaf idag har jag inte gjort så mkt, kom ner till mamma vid 14 och har varit me samuel typ han va o klippte sig och vart missnöjd med frisyren, vart helt fel tycker han o ja sa till honom att raka sig på sidorna och ha stjärnor o sånt o ha det snyggt liksom, han har ju liksom sånt hår så det skulle passa ! Gjorde upp men honom att jag skulle följa med honom så han får en ordentlig frisyr till veckan innan ja åker till göteborg :) Tog även hand om julle en stund och guuud så busig han har bivit o springer runt överallt och skriker o har sig haha!

Just nu väntar jag på Jasmine som e i Karlstad, vi ska dra iväg och sola och antar att jag solar 35 min idag meee! Jag vill bli bruuun på riktigt asso, e trött på att va såhär vit asso ja vill va neger , dt e så snyggt ;) Förresten såe jag fortfarande kvar här på caféet, har varit dt sen 14 liksom och guud asso mamma hade tagit in ngn praktikant här som verkligen inte visste hur man skulle uppföra sig, asso skrek framför kunder och kaxa emot när man sa till henne att göra något, och då undrar man, hur i helvete ska det gå för dig sen ? Vem ska vilja anställa dig? Okeey, ja e också sån som kan säga emot o så men dt där va kaaaaos assso sheeaat :s
Jaja, uppdaterar sen elr imorgon, pusspuss !

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0