Rolig promenad ;)

Hellu bebes ;)

Haha, som ni vet så var ja o Jakey ute och promenerade och sen ringde en människa mig o säger : Jag vet vem som tagit Marios (min andra kusin) lur, så berättade dem vem och hur och sånt vilket stämde exaakt in på hur ahn blev av med den roligt nog så ringde jag upp personen och påvägen dit hittade jag paki o hero de va också ute o promenerade o dem ville gärna vara med o kolla på aah ni vet hur de älskar drama dem där hahaha iaf :) Jag hade ju sagt till personen att jag skulle betala för att få tillbaka luren vilket var en ren lögn, varför betala för ngn som man redan betalat för sen iaf så säger personen jag lovar kitty om du it ger mig 500 kr jag kommer göra si o så o aah jag hotar dig sen började hennes stora syster som är 21 liksom va helt omogen o bara skrek o grejer men iaf jag tog luren gav henne sim kortet o sa till henne att jag tar emot hennes hot o gick haha stackars människa.

Hon lär ha blivit helt chockad iom att jag va sån som slogs och hade mig förr men it är så längre, iaf bruden skreeek aallt efter mig och hon envisade även om att hon köpt luren från någon o då tycker man ju isf att det e den människan hon köpt luren ifrån hon ska kräva pengar av, inte av mig hahaha :) Så jag bara gick och min kusin stod kvar där o sånt o pratade sen kom min morbror och hämtade mig för han ville prata me dem men då hade dem redan stuckit så vi hämtade Jakey o sen drog hem letade upp kvittot och jag har laddat upp bilder här nedanför där man kan se att båda serien nummer stämmer in :) Imorgon ska han även hem till hennes pappa och visa upp kvittot och telefonen så han också vet vad som pågår :) senare när jag loggar in på fb så skriver personen som sa till mig vem dt va att hon sagt till honom att jag sagt att han snodde den och hon köpte den av honom, asso skojar ni elr? haha killen e helt oskyldig + han gjorde det rätta, han är även god vän till familjen =)

Ni förstår jag laddade upp dessa bilder på fb också och taggade bruden så hon kunde se. Sen kom ju mario hem och han vart överlycklig över att få tillbaka sin lur han va skiit glad verkligen men samtidigt förbannad för han trodde att han ba tappat bort den men vi antog ju hela tiden att den va snodd och vi anmälde ju även att i blivit av med luren så¨det spelar ju absolut ingen roll =) och nu ska jag tydligen bli anmäld för har lovat henne 500 kr? haha be my guest anmäl mig vet ja it för att du kommer långt med det men varsegod =) Jacquline har även spelat in aaaaaallt från första början så som du sa det blir "ord mot ord" :)
Så jaa, det var en väldigt trevlig promenad =)


Just nu är Jacquline iväg och jobbar emd min morbror o när hon kommer hem ska vi göra hennes film recension på filmen "möss och människor" och sedan blir dt att glo en massa filmer som Mario nu ska ladda ner o så en massa godis o sånt wiihoo ;)
Puss på det ;)

-K



Serie nr från kvittot : 358218030142398


Serie nr från luren : 35821803 - 014239 - 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0