Mary Kay?

Hellu everybody !

Vaknade imorse av att det blåste som fan och att lyktan ramlade ner från fönstret! Så hårt blåste det liksom:/ Trodde även att det var ngn i huset för det lät som fan på taket och i garaget och förråden så jag tog den vassaste kökskniven jag hittade och gick och kollade runt i hela huset, haha man vet ju aldrig, vi har ju haft inbrott förut så varför inte? När jag checkat klart tog jag en snabb dusch och plattade håret klädde mig och sen kom anki hit och hämtade mig och vi åkte ut till daglösen och där fick jag sminka mig själv med en massa mary kay produkter och det kändes så jävla underbart, asso sminket e heeelt perfekt du kan ha flera lager av en massa produkter och dt känns inte ens, e så jävla skönt, så jag satte ju ihop ett eget kit och sånt då och det gick på 4971 :- så nu funderar jag bra på om jag ska köpa det elr inte, tycker ni att det är värt?


Asso jag tycker ju helt klart att det är värt men ändå ovärt på ngt sätt haha, dt e ändå 5 lax faan :O Men dt är så jävla bra smink ! Sen så räcker det ju från 6 månader upp till 1 år och det e ju jääävligt bra om man säger såå :O Sen så e dt ju en massa dra borstar och anti wrinkle krämer och sminkborttagnings krämer och jag vet it vad och ögonskugga o penslar och rouge dag o natt krämer läppstif, ögonskugger, parfym, foundation, concealer , och krämer som får ögonskuggan att fastna och jag vet it vad och en sån riktigt fin feeest rouge asso riiktigt nice hahaha, nää men jag vet it jag gillade det som faaan asso ! Men ska tänka på saken :/


Just nu är jag hemma, gör it ett skit ska fixa mig en kopp chai med kanel stänger och sen lägga mig framför tvn lär däcka närsom för e så jävla trött :s Så jalla pusspuss på er !


-K

'


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är helt klart värt det! jag använder bara smink från Mary kay och det är helt klart underbar! :)

2011-03-05 @ 22:01:53
URL: http://www.metroblog)en.se/otr0lig
Postat av: Kitty

Tycker du verkligen det? hahaha, men har det fungerat bra för dig? har du fått bättre hy? elr märkt ngn annan skillnad?

2011-03-05 @ 22:17:33
Postat av: angelica

Min hy är myclet bättre. :-) helt klart

2011-03-07 @ 00:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0