Lovelovelove<3


Hejsan stalkers !

Igår hände det inte så värst mycket, haha vi kollade på film hela dagen typ sen kl 2 på natten körde Martin oss till Mc och vi köpte en massa maat och drog hemåt igen och glodde maaassa filmer till 7 på morgonen, haha gulligt vaa!

Daaniel ringde och väckte mig idag typ 15:30 elr ngt, pratade en stund med honom. Vill ju till honom men det verkar ju fan aldrig hända, så jävla jbbigt :/ Efteråt packade jag mina saker och tog bussen till stan och sen bussen hemåt. När jag väl var framme på caféet så hade mamma gjort 2ats haha det e en orange linssoppa med massa gott i haha, my favourite, så gullig min mamma e !


Idag är jag alldeles till mig, haha vill ba köpa en massa massa massa saaaker blir helt gaaaleen ! Men en sak jag såå gärna vill haa dt e den där ponchon/capen jag har på bild, dene  ju från våren 2010 men den e ju såjävla läcker e heeeelt kär i den på riktigt asso fy faaaaaan, någon som vet om dt finns liknande ngnstans så kommenteraaa gärna elr hör av er till mig ! Jag ska även ta o beställa dem där underbara kilklackarna imorgon, vill även dra in till monki på måndag och kolla lite där, börjar gilla deras kläder som fan faktiskt ;) Imorgon kommer även Jacquline, vi ska ju vara smink modeller imorgon ! Jaja, just nu gör jag it så mkt, snackar med Daniel bara, lär åka till honom helgen innan praktiken börjar, iaf som jag planerat längtar verkligen efter honom, iaf ska snart käka nudlar, längesen haha, love ♥ Haha förresten har jag gjort en jäävlig sak bara för o jävlas asso, haha blev vän med den 3:e Salihu på face haha och han började skriva till mig o grejer, haha go ja e , well payback is a bitch !


Jaja, snart blir dt en massa tv och sen sooova, godnatt på er ♥


-K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0