Kilklackar <3

Hejsan alla !

Asso jag e kär i kilklackar har ja märkt, bara älskar dessa underbara skor !

Det är enkelt att gå i dem, det ser snyggt ut med såna på och dem är väldigt stadiga ! Jag har ju ett antal kilklackar som jag använder typ men tänkte faktiskt ta o köpa dessa som ja har på bild här nere, dem e ju bara förjääävla snygga tycker jag ! finns fler som jag fallit för men tänker köpa dessa bara för att dem ser så enkla ut, pallar it ha leopardmönstrade och grejer även fastän jag tycker dem e läckra !

Men men iaf, kilklackar e inne hos mig och kommer alltid att vara !


-K


Kommentarer
Postat av: linn

hej fina skor, vart kan man köpa just den här modellen?:)

2011-03-20 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0