I let the bad ones in and the good ones go !

Hejsan staalkers !
Åkte ju till gbg i fredags och när jag väl va framme drog jag till Lydias direkt och fick praktiken där så där kmr ja vara i 5 veckor ;) Efteråt så drog jag hem till hk och käkade o sånt sen hängde med mina bebes till bsjön på vps café , dt blev kaaaoos där inne på riktigt, senare drog vi till hk igen och köpte kebabrulle på glorias och drog ill mixen, där hittade vi sabrin, kerime och zeinab :D sen drog hemmåt satt vid datorn en stund o sen däckade jag med mariella i min famn, så sööt e hon, hon har verkligen saknat mig :)

Lördagen va helt okej dag vi luffa lite sen drog vi till stan o flippade med alla sen käka vi mc och drog till hk o sen till hjällbo o sen till hk o sen till stan o sen till hk igen för o hämta mina kläder sen kom Daniel och hämtade mig o sov hos honom....... Det var väl trevligt I guess, it direkt vad jag förväntat mig men men hahahahaha roligt va det !  Imorse vaknade jag och typ va helt död, va helt svart runt ögonen o grejer såg ut som en panda haha :) Iaf Daniel skjutsade mig till tåget sen va dt inge mer med det, träffade Ella i stan vi käkade mc och sen drog vi runt i affärerna o sen lämna hon mig i centralen, prata typ i lur hela vägen hem o när ja kom fram i kd köpte jag en massa godis och 2 liter energi dricka o nu e ja hos kusinen i krp , de e la gött de vettu ! Åker tillbaka till gbg om 2 veckor, längtar :)

Just nu sitter vi ba i vardagsrummet, ska snart hjälpa henne med sina läxor men har så jävla ont i munnen dt ba värker har skavsååår brooor va e detta, haha iaf har skit ont i kroppen också, sov la it så jävla skönt människan rör på sig som fan, haha säger bara till er klagaaa aaldrig på mig asso hahaha ! Just nu blir dt BB, hoppaaaas verkligen att sanna åker ut idaaag hahahaha, jag längtar tills Roza it e immun längre så hon kan åka asso börjar tröttna på henne på riktigt hon e riktig kahpe asso :S Hahaha sen har vi ju Gurkan asso om it han hade varit med hade jag it kollat på de hahaha, och Patrik han hunken elr va dem kallar honom för han e ju så jävla snygg asso, lätt att jag hade hahaha !


Men men , ni ska även få dagens låt här idag !
Denna låten passar perfeekt in till helgen som varit, lyssnar ni noooga så tror jag ni fattar hur jag uppfattar låten elr ja ni som känner mig tror jag fattar mest !

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0