Heejsan ;)

Hejsan alla ;)
Idag har det inte hänt så värst mycket ! Har känt mig väldigt sjuk idag men ändå har jag jobbat och solat med Jasmine :) Min äldsta syster neven har även varit här med barnen idag och guuud va celina e jobbig haha skriker o gapar o kan inte vara utan sin mamma o asso ba skämmig unge ! hahaha Sen iaf har jag inte gjort så mycket ba varit hemma:) Haha förresten idag när jag jobbade så fick jag en beställning på en blåbärs smoothie och sen gjorde jag ju den o sen när ja skulle ta av själva behållaren från mixern så startade den igen och det va blåbärs smoothie överallt sen, hela jag va full i blå/lila prickar o hela köket haha, va inteee kul asso haha pappa fick riktig damp haha !

Just nu e det bara face och msn som gäller, förstår mig it på såna som ska festa heela jävla tiiden usch asso ! Haha, förresten när jag kollade senaste nytt på face så såg ja att Tesa laddad upp denna snygga bild på Romeo, haha han ser fan ut som en skinhead haha hade det it varit för håret hade jag trott det hahaa ! Riktig goding de där ;) Annars händer det väl inte så värst mkt, ska la göra mig en kopp chai o mysa ner mig i sängen. Haha igår förresten va en katastrof dag fylld med en massa albanska haha.. Sjuk i huvudet e jag :s

jaja puss på er !

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0