Guudmöörning !

Godmorgon alla läsare :)
Vaknade kl 4 imorse och kunde inte somna om, somnade runt 23 igår så har bara sovit 5 timmar konstigt nog :S Har legat och tänkt en massa också över Mary Kay och jag vill ju så gärna ha de men dt e ju it så jävla viktigt ändå men sen när mamma vaknade så sa jag till henne att dt it behövdes och bara för det så vill hon köpa det till mig nu, så gullig hon eee ! Så ska köpa det hahahaha, hoppas inte mina syskon läser detta inlägget för då kommer dem ringa o skrika o hålla på hahaha !

Har legat och funderat på en sak till och har bestämt mig för att jag ska lägga mig under kniven och göra operationen och detta hoppas jag it heller att mina syskon läser haha, då kmr dem veeerkligen få damp för att mamma o pappa lägger så mkt pengar på mig ! Åker ju till Egypten i sommar i 2,5 månad och då ska jag göra operationen. Min moster är ju läkare där så hon ska fixa en bra kirurg till mig :) Om en stund ska jag ringa mormor och morfar, har saknat dem, it pratat med dem på över 1 vecka, helt sjuukt :/ Saknar egypten som faan, så jävla vackert land !

Jaja, nu händer det it så mkt sitter och snackar med en snubbe som jag lärde känna i Marocko :) Skön snubbe dt där ;) Vi pratar om en massa minnen o grejer haha så kul vi hade dt ändå i marocko asso :) Nu ska ja gå upp och fixa frukost och sen vet jag it vad som händer, får se om jag pallar blogga sen, pussss ♥


-K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0