Gööötlaaboorg !

Heeejsan alla läsare :D
Igår efter skolan drog jag, annie och jessica ut o kollade runt i affärerna o jessica köpte sig en klänning o ja hita igen jävla fin poncho/ cape gick runt i varenda affär, iaf efteråt drog ja o annie till jacquline som va på tullholmen o jävlar vilket jävla väder de va, asso hemskt va de :/ Sen drog vi til wayne´s o fika och efter de mötte vi upp jacqulines föräldrar och åkte till sjukhuset och annie följde med.  När vi va framme på sjukhuset så parkerade vi på handikapps parkering bara för att min morbror har ryggproblem och har tillstånd till de och då började en svenne kärring o kriga me oss o ba aah ni får it stå där jag vet it vad så ja fick damp o skrek på henne o kallade henne för surkärring o sa att hon skulle sköta sina problem ist för o lägga sig i andra o att vi faktiskt har tillstånd till de ! Sen iaf drog vi in till mamma satt där en stund o snackade en massa om allt typ sen drog vi in till stan igen och jag o annie käkade på BK och åkte sedan hem, o när ja väl va hemma däckade jag diiiireeekt asso va såå trött.

Imorse vaknade jag och gjode mig i ordning o gick ner til caféet, kl va typ 8 när ja kom sen bytte ja om o började jobba, mamma blev utskriven från sjukhuset så pappa o evert åkte o hämtade henne o jag har bara jobbat idag, imorgon åker jag till göteboooorg  ! ÄNTLIGEN!! På fredagen ska ja checka praktikplatsen och sova hos kusinen och på lördagen hos daniel antagligen ;)  Det lär väl märkas vad som händer :)  Idag har jag även lagat mat åt personalen, har gjort potatisgratäng, köttbitar med en massa grönsaker och gräddsås :) Just nu händer det it så mycket , rätt lugnt nu så vi har precis fikat och nu ska vi upp och städa sen ska ja hemmåt o packa och duscha o fixa mig inför helgen och för er som i vet i gbg , ja e framme 16:50 i centraaaleeen ;)

uppdaterar kanske senare, elr jaa de lär väl märkas i guess :) pussspuss

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0