Confused :s

Heeejsan stalkers !
Idag har jag inte varit i skolan, och jag är fortfrarande kvar hos min kusin !
Har ont i hela kroppen och kan knappt gå fattar it vad feeelet e ! ska förresten sova hos min kusin idag me.
Just nu e det kaos i min hjärna, har it kontroll över mitt liv längre känns som om mitt liv ligger i andras händer och det är dem som bestämmer över mitt öde och att jag inte har något att säga till om vilket bara känns väldigt feeeel! Men men vad ska man göra, måste ta tag i mitt liv det funkar it såhär, sitter och väntar på andras respons ist för att komma på egna lösningar !  Så bara för jag e jävligt förvirrad så vet ju ni vad jag gör, jo jag sjunger hööögt också haha, har tagit över Martins rum o bara sjunger söönder mig, längesen faktiskt det e överdrivet längesen! Hahaha kom på att börja sjunga bara för att tjejerna i gbg påminde mig om hur skönt de va att ba få ut känslorna så :)

Iaf ska ut o promenera i krp nu med Jacquline, får se om dt blir vp ikväll.. har mördat energi dricka idag och godis.
Asso ja e heeel cp nu på riktigt kan it tänka klart ens... När vi kommer tillbaka ska vi kolla på sisters act 1, 2 och 3 bara för att! Får se om ja uppdaterar sen !

Bjuder på denna låten också, den förklarar också väldigt mkt, känns bara så konstigt !

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0