Biljard ;)

Hallå där stalkers, aah jag vet har it bloggat på länge men har faktiskt lov nu ju haha !

Är fortfarande kvar hos kusinerna, har lyckats vända på dygnet helt nu så e vaken heeeeela natten lång och sover hela dagen ist haha! Iaf dem senaste dagarna har det inte hänt så mycket , pratat en hel del med Ali faktiskt, varjedag typ konstigt nog haha :) Daniel har jag inte hört så mycket utav men ngn jag har fått kontakt med igen det är ju Özcan den godingen, han e så jävla söt asso helt genomsnäll, ba öser ner mig med en massa komplimanger heeela tiden, gud man blir alldeles till sig ju haha ;) Men men, iaf vi har mestadels bara glott film hela tiden och jag kollade ju på the tourist som martin sa va så himla dålig men som ja tyckte va jävligt bra faktiskt så fattant vrf han säger så, knas den där snubben! kollat även på love and drugs den va också rätt bra lite sorgsen film och paranormal activity 2 den sööööööög på riktigt, asso vi har kollat en massa filmer och tryckt i oss en massa godis, chips o dricka hahaha!


Idag vaknade jag typ vid 17:30, drog ner på stan o köpte cigg och godis sen när ja skulle ta bussen tillbaka till krp så kmr dt it ngn jävla buss även fastän ja va där 7 min innan bussen skulle komma asso fucked up jag fick damp så åkte till uni och martin kom o hämtade mig därifrån. Vi kom hem käkade, sen skulle Martin o min morbror jobba så vi alla drog med in till stan och drog till biljard 9:an och spelade biljard alltså jag, jacquline, mario och sonja, vi spelade tills dem stängde sen drog vi till fontana och åkte hem, när vi kom hem blev dt soffläge igen, vi satte på step up 3 och den va också rätt bra faktiskt och efter det satte vi på taken haha och seeen pallade it dem mer och gick och la sig och jag fortsatte glo tv och sitta vid datorn enda tills nu.. tråkigt att va vaken när det inte finns ngn rolig att snacka med, men men sån är jag kan aaaaldrig sova :/ Ska försöka väcka ngn jävel nu , får blogga mer när jag vaknar elr ngt, gäller bara att komma ihåg haha !


Jalla, godmorgon på er och godnatt till mig ;)


-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0