Is it all 'bout love?

07:30 och jag sover fortfarande inte, can't help thinking about u ! Förstår inte vad detta livet går ut på, måste man vara lycklig för att kunna klara av livet och klara av sina mål ? För jag klarar inte av något just nu för att jag inte kan vara lycklig utan en viss person i mitt liv ! Jag brukar aldrig vara den som är avundsjuk på någon men på den personen som vinner hans hjärta är jag sjukt avundsjuk på.. 

Har ni inte tänkt på att killar ljuger förjävla mycket nuförtiden? De säger att de älskar dig och att du är den enda men rätt som det är och han får syn på någon annan tjej så är du bortglömd. Behöver inte bara vara att han träffar någon annan tjej, utan att hela saken är en ren lögn bara för att han vill ligga med dig. Vad är det för fel ? Vart finns de ordentliga killar som skulle göra allt för att få vara med just en tjej, killar som vill vara i ett förhållande utan lögner och otrohet?

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0