Tragiskt :/

Hellu everybody !
Idag har dt hänt en sak som jag är mycket ledsen över faktiskt !
Att det alltid ska ske en massa missförstånd och knas hela tiden förstår jag inte, att folk verkligen är så avundsjuka på att vi e så tighta och ska förvränga massa saker och göra en sak dåligt och berätta det.
Förstår inte vad folk får ut av det riktigt. Sen att DU ska låta det komma mellan oss dt e knas på riktigt :S

I mean after all the things we've been thru, I know I did some bad things in the past but thats the old me !
Asso folk säger aah hon snackar om dig Kitty hur kan du va kompis med henne lalala o sen går dem till henne o säger samma sak, aah hon snackar om dig vrf är du ens kompis med henne.
It snällt alls, och tänk efter själv om jag nu skulle va sån dålig kompis varför skulle jag hjälpa dig med allt du gått igenom och är i just nu, vrf skulle jag ge dig råd när du inte vet vad du ska göra, vrf skulle jag ha hjälpt dig när du opererade dig och vrf skulle jag alltid vara ärlig emot dig...
Asso dt e ba fucked up... Men men vi får hoppas att dt löser sig och att dt bara e lite knas just nu.

Men iaf, va och åt på wok kitchen med soma och en som ja inte krm ihåg namnet på sen drog ja till torget och träffade pål och rebecca en snabbis, iiift tvää längesen ja såg dem ! Tog bussen hem efter det och drog till caféet.
Snackade med pappa talade om för honom att jag gör min apu i gbg ist behöver komma bort från kd och allt och det hade han absolut inget emot så ringde kusinen o sånt, han hade verkligen inte emot det heller tvärtom han saknar mig som faaaaan haha och jag saknar honom min favorit kusin. Tänkte att dt va lika bra och göra den i gbg också så jag kan träffa D när som också när han e ledig o sånt :)

Just nu händer dt inte så mycket, mamma har tvättat alla mina kläder så tänkte lägga in dem i garderoben och städa mitt rum och hänga upp skylten jag köpte med Carpe Diem på sen blir dt väl bara dator och tv I guess :)

puss på er aaalla !

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0