Sista sekund....

Jaha, skippade skolan idag mådde som ett as imorse va alldeles snorig och hade fetaste huvudvärken.
Tog bussen in till kd vid 13 och sedan åkte till sjukhuset, mamma hade redan vart hos läkaren och hon ska operera halsen 9 mars och handen 14 mars.... Daniel ringde o tjatade på att ja skulle komma så ja tänkte aah skitsamma ja åker väl dit efter att ja e klar, iaf ja träffade min läkare o sedan drog vi till bergvik o käkade o sedan stress shoppade jag iom att ja tänkte skynda mig hem för att sen åka till Daniel vilket it blev av iom att dt blev så sent så jag fick varken träffa Daniel elr shoppa ordentligt, kul kul :/ Måste verkligen planera när jag ska åka till Daniel, kan it komma ba sådär i sista sekund...
Sedan åkte vi hem och jag drog till Jasmine o va där ett litet tag sen gick jag hemåt o nu e jag hemma o sitter vid datorn och inte gör ett skit..
Förresten pratade med Adrian och han kommer i sommar, iiih underbart <3

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0