Sex in the rain ;)

Herreguuud, va vaken till halv 9 imorse !
Snackade me en snubbe på facechatten, han va allt sjuk den där haha ! Iaf vi satt o utbytte låtar o sånt och jaa ni känner ju till mig o mina sexlåtar ! Iaf fick äntligen sova sen o blev väckt av Mariella vid halv 3 typ vilket inte var trevligt, ville soova mer !
Gick upp o såg att mamma stod o lagade mat o pappa glodde på tv. Brorsan ringde även och ville att ja skulle va barnvakt åt Benjamin och Matteus på lördag, vilket ja jätte gärna ställer upp på iom att jag aldrig får umgås med dem barnen och vi glidit ifrån liksom. Så brorsan krm o hämtar mig på lördag, han skulle på nå jävla rally och Erica skulle jobba.

Iaf satt och kollade resor till Egypten och guuuuuuuuuuuud va jag är sugen på att åka dit asso, saknar egypten så fruktansvärt! Pappa ska åka ner snart har han bestämt sig och jag och mamma ska också ta o åka ner. Ska försöka dra med mig Sabrine ner också ! Har ju träffat hennes familj så dags för henne att träffa min ! Funderar starkt på att bara jag och hon drar dit 2 veckor sen khalas till sommaren jamaica kryssningen :)

Nu gör jag inte så mycket, precis ätit och fixa ögonbrynen och nu ligger jag bara i sängen o latar mig o glor tv.
Mamma tjatar på att jag ska göra de där jäva kassarapporterna men jag orkar verkligen inte göra dem just nu va fan helt dryyyygt + att hon e såå seg så det tar hundra år !

Uppdaterar senare om ngt mer händer, puss på det !


- K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0