Mohaaha !

Hej igeeeen, haha hemma hos myotherhalf (sabrine), med Zibbi.
Haha vi sitter o sjunger o larvar oss skit mkt haha stört sköööna e vi :)
Iaf vi sitter o jämför våra killar och Sabrine påstår att hennes kurd e snyggare än colombianen vilket absolut inte stämmer, men sabrine säger fortfarande att han e snyggare även fastän han e en hårig kurd apa, HAHAHAHA.
Zibbi säger att hennes e snygg o vi tkr att han e dreeeet ful asso. fulare än ful, om dt fanns ett värre ord så hade han varit dt asso ja skojar inte, en kille med finnar e snyggare !
och nu skriker sabrine hållkäften min kurd e snygg.
Igår när sabrine sov så lekte jag hennes kurd o bara teddybear teddybear o hon bara A**** dt räcker nu låt mig sova! hahahaha hon trodde jag var A**** MOHAHAHAHAA !Iaf berättade för D om vad sabrine sa o han ba hon kan ju fortsätta drömma HAHAHA !
Asso vi e bara för klockrena :) Sick people !
Anyways vi sitter o lyssnar på arabiska låtar oså kom denna gmla stört sköna låten upp, asso den nedanför, så lyssna gärna ;)

pusspuss

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0