Mitt hår :(

Mitt hår e förstört på riktigt alltså försökte platta de nu o jag vet inte asso, den där jävla fittan som jobbade på den där salongen ja va på första dagen i marocko förstörde det heeeelt, mitt hår har aldrig varit såhär slitet elr torrt ! E riktigt ledsen alltså, mitt hår e mitt allt älskar verkligen mitt hår o så fuckar hon de ! Mitt hår behöver så jävla mycket fett nu så måste sova med olivolja i håret så ofta som jag bara kan ju.. E verkligen sur för detta asso..

Iaf nu gör jag inte så mkt, ska äta sen & glo på tv. Bara gud vet när jag somnar ikväll .

uppdaterar om ngt händer

-K

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch jobbigt. Du som har så fint hår också :/

2011-01-24 @ 11:00:12
URL: http://hanzki.blogg.se/
Postat av: Kitty

Riktigt jobbigt asso :( Men elle hur, mitt vackra tjocka hår hahhahaha

2011-01-24 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0