Marocko...

Jaha, dags for ett nytt inlagg dem senaste dagarna har det ej skett mkt vi va hos sabrines pappa o traffade hennes farmr o farfar sen  drog vi till cafèeet o sa satt 2 o kysstes och han som jobbar dar sa till dem o han borjde sla han som jobbade har o dt blev brak o alla hoppade pa honom o ja tog en stol o tankte kasta den o dem stoppade mig hahahahaa iaf vi drog till loubna igar och at fisk sen spadde hon mig och hon namde namnet pa min alskare o vem som alskade mig och hon berattade att min mamma har en tumor vilket e sant aven fastan ingen vet om dt men nu e det ute och hon berattade aven att ngn av mina foraldrar kmr ga bort vilket fick mig att borja grata men iaf ska spa mig hos ett proffs sa far vi se men allt hon sa va sant. vi drog till ett cafè efterat och spelade kort o jag o sabrine brakade sen men nu e dt lugnt. Thomas zubeydes bror kmr pa lordag och da ska vi ut o festa wiihuu annu en som kan svenska. Sabrine e nu hos sin kompis o ja sitter me hennes syster o hennes andra kompisar pa cafè hon ska boka tid sa vi kan spa oss och fa bort onda ogat fran mig o khalas.

Uppdaterar mer nar saker o ting hander.

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0