Kaaaos !

Nämen hallå där igen läsare, e ni sugna på ännu ett roligt inlägg?
Haha läs då detta ! Efter skolan idag så drog jag och sabrine hem till henne, och då fick sabrine för sig att jag skulle klippa henne page och jag har aldrig rört en sax i hela mitt liv i någons hår men hon ba jo dt kmr gå bra jag litar på dig så ja tänkte aja hur svårt kan det vara, och det visade sig vara riktigt sjukt svårt asso !
Klippte henne och det vart total katastrof så var tvungen o ringa runt i min kontaktlista efter ngn som kunde klippa så dem kunde rätta till det och min kusin jackie kom för sabrine fick damp hahaha till slut fick vi tag på Emelie Bäckström =)
Hon iaf lämnade sin pojkvän o allt för våran akutsituation och fixade till sabrines hår och ja det ser faktiskt bra ut hon passar i det men det tycker ju dock inte sabrine hon e helt förstörd och tycker att hennes hår vart för kort.
Emelie klippte även mitt hår, ja jo jag vet att jag hatar att klippa mitt underbara hår men nu e det inte så underbart längre sen resan till marocko men hon klippte en bra bit iaf och jo jag tycker mitt hår vart kort men jag blir faktiskt illa tvungen till att klippa det så annars kmr mitt hår ramla av så slitet det är och det lär aldrig växa om ja inte klipper.
Iaf måste verkligen börja med hårinpackningar och börja sova med olivolja så att mitt hår blir bättre för belive me mitt hår e fortfarande slitet. Det e kaos asso ! Har tänkt på en annan sak också, jag ska inte färga mitt hår förens hela mitt hår får min naturliga hårfärg av sig själv sen tänkte jag lägga in lite ljusa slingor eller ngt :)
Nu iaf har jag plattat mitt hår och sabrine sitt och det är faktiskt dags för läggdags ;)

Godnatt, pusspuss


-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0