Grym liten tjej asso !

Hallååå däär läsare !
Idag har det inte hänt så värst mkt ! Kom upp i tid till skolan iaf även fastän ja somna vid 4 vilket är ett mirakel !
Denna ggn va det faktiskt sabrine som kom försent, mohahaha :) Iaf jag o sabrine satt o prata hela skoldagen så lärarna fick riktig damp o grejer o sedan va vi hemma hos henne en sväng o efter dt bara varit på stan o kollat o affärer o sånt. Såg en skiiiiiiit snygg jacka på VILA, den var beige och hade en skiiitfin luva sån riktigt snygg vår jacka som ska bli miiiiiiiiiiiiiiiiin ! Älskade den asso :O:D Har även gått runt o stört mig på mitt hår, blir nog tyvärr tvungen till o klippa det och det vill jag veeerkligen inte :( Iaf efter stan tog vi bussen hem bara o nu e ja hemma o glor CSI :D

Förresten tkr ni alla borde lyssna på denna lilla tjejen asso, grym e hon för o va så liten, det är Will Smiths dotter.
Hennes röst liknar Rihannas faktiskt ! Så jaaaalla lysssnaaaa


-K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0