Godmorgon !


Godmorgon allihopa!
Vilken härlig morgon va?
Sitter i skolan nu och jobbar med case.
Somnade inte förens 5 imorse ändå e jag vaken tack vare sabrine, hon skrek o hade sig så att ja skulle gå upp.'
Igår kväll satt ja på datorn o drev me Zibbis x , han e totalt handikapp på riktigt så iaf sabrine fick riktig damp iom att hon it kan sova när dt e ljust och datorn lyser upp hela hennes lägenhet (lägenhet o lägenhet, rummet HAHAHA) Iaf så la ifrån mig datorn o börja messa ist hahaha. Iaf tillslut somnade jag. 
Sen när vii va på väg till skolan så ramlade Sabrine och drog med mig så jag slog i huvudet, axeln och armbågen och vart heeelt svimfärdig. Hahahaha första ggn ja ramlar denna vintern faktiskt.
Idag händer det nog inte så mycket, lunch 11 sen slutar vid 13 idag ska gå ner på stan o köpa snoddar o sånt till zibbis hår sen hem o sånt o senare blir dt o laga mat.

Uppdaterar om ngt händer sen, lyssna på låten
pusspusss

-K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0