Godmorgon !

Guuudmöörning everybody !
Sitter i skolan nu och borde jobba med caset men ist så bloggar jag, hihi :)
Idag på väg till skolan så halkade INTE jag och sabrine , hahahaha bäääst !
Igår efter sprattet hände dt inte så mkt mestadels dator och smsandet o ja ni vet hur beroende jag är när det gäller sånt, en gammal bekant från gbg hörde också av sig och det var trevligt hoppas han ändrat på sig som han säger men u know me litar it på nååågoon iaf sedan däckade sabrine o zibbi va på toa o prata i lur o ja låg i sängen o prata i lur o sedan somnade jag också, o zibbi kom tillbaka o tog täcket från mig i smyg du vet yani ja skullle inte märka så fick damp på henne o ryckte tillbaka sen somnade jag igen o imorse pallade jag verkligen inte gå upp, sabrine var tvungen o dra mig upp ur sängen , idag ska ja ta mig fan försöka sova tidigt elr ta mig en powernap när jag kmr hem sen vakna o städa och plugga måste ärligt talat sätta igång med detta caset va fan haha.
Ska ringa brorsan sen och snacka mer om helgen så får vi se hur det blir med de annars e jag kvar här hela helgen och pluggar med sabrine .

Nu har lektionen tagit slut så måste ta och dra mig nu, ska dra ut o ta en 7aba :)

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0