Godmooorgooon !

Godmorgon alla !

Vaknade för en stund sen kollade face och hade fått ett meddelande av en viss människa som skriver: Vrf säger du till folk att jag vill ha dig jag vet inte vad o börjar säga massa saker. Detta e mitt svar till dig : skulle aldrig i hela mitt liv gå runt o säga det till folk för du e så jävla ful o äcklig så skulle bara skämma ut mig själv om ja sa det. Förresten va leker du smal för och tror att du e snygg o sånt lek inte Brad Pitt för du e inte de ! Du e skit ful för guds skull o smal e du då verkligen inte. Skäms du inte ? Va har du för spegel hemma? sån där som finns på liseberg som man ser smal ut i elr? Iaf du e pinsam o du skämmer ut dig själv bara, i mina ögon e du patetisk !

Så nu tillbaka till dagen, ringde sabrine o berättade om den där idioten och hon ba skrattade i luren på gud dt e skrattretande faktiskt iaf sen hoppade jag in i duschen o nu har jag gjort nudlar med majs i muuuums god frukost de hahaha :) Efter att ja käkat ska ja ta o ringa Daniel sen vet jag inte vad som händer men uppdaterar sen I guess :)


-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0