Fult spratt !

Haha,jaha då var det dags att uppdatera igen då denna ggn kmr ni att få höra på ngt roligt !
Jag lagade mat åt tjejerna sen åt vi o vart jävligt uttråkade så vi började busringa folk sen kommer sabrine o säger testa A**** vill veta om han verkligen har förändrats och om han menar allvar med mig, så jag fixade fake msn, fake face och ringde honom óch visst tvekade han lite till en början men sen var det bara o köra på, sa till honom att ja o han hade träffats och att han gav mig hans nr men jag inte hörde av mig pga att jag hade kille så ville vänta tills det var slut och att jag skulle flytta till kd och sånt sen började han säga dt finns en tjej hon e efter mig som fan och hon e dö kär i mig men att han inte har några känslor för henne o lallaala sen så bestämde vi att vi ska träffas o sånt o han bad mig ringa honom imorgon efter jobbet o grejer sen var dt inge mer med det, sabrine smsade o fuckade honom totallt o då började han säga aah jag vet att det var kittys idé och hon är ett dåligt inflytande på dig har hört en massa om henne och varför umgås du med henne eller du kanske är som henne och förstår inte varför du snackar skit om henne till mig och senare umgås med henne och när han sa dt där så flippade jag över på riktigt alltså och fick riktig damp frågade honom vad han menade o han bara asso menade inte att Sabrine snackar om dig utan att andra gör dt o jag har hört si o så ja bara jaahaaaaa okey jaja....

Så jävla typiskt att killar alltid ska försöka komma emellan tjejkompisar och hålla på o vända dem emot varandra ! Inte alls schysst alltså, + att jag var emot detta från början men sa att hon fick göra som hon ville. Det är så vi 2 fungerar iaf, vi säger våra åsikter sen gör var och en som den vill !

Haa dee alla !

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0