Fortsättning på Marocko och resan hem :)

Jaaaaa, då kommer fortsättningen på marocko !
Jag och sabrine var och spådde oss och vi hade verkligen fått onda ögat asso av folk, så vi tog bort allt sånt o grejer. Jag och sabrine och massa andra killar drog ut och festa på en riktig nice nattklubb med skimo, sarsor och zack hahaha vi hade skit kul skimo försökte snacka engelska hela tiden o säger I will push you och I want to lick your pussy hahaha han skriker det också så att alla hör det asso riktigt sjuk och rolig snubbe du ska se när han säger att han e bäst på att snacka engelska haha han säger "Im fly in english" HAHHAHAHA
Haha och Zack då, aldrig mött sån människa han e sån som kan inte äta ute och borstar sina tänder med mineral vatten och duschar med mineralvatten o massa skit han e stöörd på riktigt ! Oså träffade jag en kille sen som heter Amin han va skit söt faktiskt men asso jobbig snubbe visade dt sig i slutändan, ska förklara varför. Iaf va med honom o hajar och ayoub o hamza o alla på smart som e ett café träffade taha amins kompis som va skit läcker asso riktigt snygg, vi snackade heeela kvällen och sånt, sondos en tjejkompis gillade honom men han gillade dock verkligen inte henne. Haha ni ska se ayoub han ser ut som tweety, skiiit söt haha liten kort och e dj haha =) Iaf sen drog jag, sondos, amin och ayoub och käkade tog en tur på lacotte o sen körde han hem oss o amin vägrade låta mig gå hem han ba snälla gå inte o jag vet it vad lalala men till slut lät han mig gå upp.
Jag kom hem och berättade allt som hänt för sabrine o sånt o så från ingenstans ringer taha mig hur han fick mitt nr dt vet ja it men han ringde o fråga om vi skulle hitta på ngt o sånt och ja sa att ja it kunde iom att ja träffade ju liksom amin o dem e ju kompisar bara fittigt liksom. Iaf dagen efter på morgonen när ja skulle ringa amin så svarade han it så ja sket i det liksom så ja o sabrine o sondos drog ut o käkade och sånt sen drog vi till smart o vem ser vi där jo amin jag sket i vilket o så liksom men taha kom fram o hälsa o hamza o ayoub men han hälsade it så ja brydde mig inte. Den dagen sov jag hos Sondos och sabrine sov hemma hos hennes mormor.
 Iaf dem följande dagarna va dt bara o gå ut o fika på manara eller smart o sitta med ayoub o dem sen från ingenstans så snackade jag med amin bara för att han satt o ringde mig o jag vet it vad så jag tog med mig sabrine till smart o vi drog dit för o prata me honom o han pratade med sabrine o berättade en massa saker till henne o asso ärligt talat ja kunde inte tro mina öron :O
Han hade börjat få känslor för mig vilket han tyckte va jobbigt för att jag skulle åka tillbaka till sverige + att alla hans kompisar säger att jag inte är bra för honom o speciellt taha o jag vet it vad, och det roliga e ju att taha säger så bara för att ja skulle gå ut med honom, jävla idiot liksom men egentligen så brydde ja mig liksom it direkt så har ju ändå en i sverige bruuuur !
Iaf blev it så mycket av det slutade vara på smart bara för dt inte skulle bli för jobbigt för amin tyckte ändå synd om honom, ist följde jag med Sabrine och Hamza ut o sånt vi drog hem till honom en stund sen drog i till VIP skit soft ställe en bög började dansa magdans o jag vet it vad o vi dog av garv men han va tväää duktig faktiskt bättre än tjejerna AHHAHAHA. 
Sen var vi bara på manara o ja var med hamza lalouli elr hur han stavas sista dagen vi va i casa o sånt sen på måndagen tog vi tåget till Marrakech och gud va vi krångla med bagaget o grejerna herrejisses asso när vi väl var framme tog vi taxi till lägenheten och drog ut o käkade grillad kofta och sånt sen gick vi och åt sniglar o gjorde henna på handen och kollade i butikerna och sånt marrakech e skit fint verkligen vi åkte sån hästvagn du vet sån som prinsessor o sånt åker ni vet hahahaha runt hela marrakech o jag o hajar satt o sjöng och hälsade på alla vi såg o vissa följde efter oss o grejer hahahaha iaf sen drog vi hem o sov o morgonen därefter åkte vi HONDA.
Asso sån fattig tuktuk grej till flygplatsen bara för att vi it hitta ngn taxi hahah walla skiit kul va det vi satt där bak och skrek och sjöng o pratade med alla o flörtade o grejer, människorna blev som tokiga hahaha sen när vi va framme så visade det sig att vi nästan höll på o missa flyget, vi trodde att flyget skulle åka 13 men det skulle åka 11 tur som fan att vi åkte tidigare iaf när vi skulle in till flyget såg jag ngn som ja kände igen, o jo då nog allt visste jag vem dt var, Akis tror ja han heter elr ngt sådant han e grek o bor i sthlm han e skiit fin men jävligt kort. Tror han kände igen mig faktiskt för han glodde sönder.
 Iaf ingenting sades förens vi gick av planet o var framme i sverige, hajar ropade på mig och akis ba vände sig om o kollade på mig o då visste ja att det var han hahaha sen iaf var vi på arlanda till 22 o tog bussen till västerås bytte i västerås hajar o dem gick av i örebro o vi var framme i kd 3 på natten o vi tog taxi hem till sabrine sen på morgonen drog vi it till skolan hahaha  palla fan jag åkte hem sen och en av mina resväskor tog en kärring på bussen när hon skulle av i molkom, hon tog min ist för sin o dt vart kaos så fick inte min väska förens idag och sånt haha när ja öppnade min väska hade hon skrivit fetaste brevet till mig o grejer o bad om ursäkt för allt o sånt iaf idag var jag itne heller i skolan utan va hemma sov till 16 typ o nu har ja precis packat upp mina väskor o gjort ordning i rummet, ska glo tv nu :D


Förresten ska försöka o inte skriva så långa jobbiga inlägg men blev så fucked up när man it hade ngn dator att uppdatera allting på när man va i marocko, nästa ggn tar jag då fan med mig min dator eller ngt assso , men nu kmr inläggen vara korta :) Ni undrar säkert var bilderna från marocko är men dem kmr chilla lite bara hittar it kabeln till min kamera :s :/

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0