Tvekar :/

Vet inte vad jag vill längre, jag gillar dig det gör jag men känns inte som om du lägger ner tillräckligt med energi gällande detta. Vi snackar knappast elr ngt och du e alltid upptagen när vi väl ska snacka, asso du gör mig bara så himla osäker vill verkligen inte blki sårad elr utnyttjad för den delen men men ska försöka få till det iaf och funkar det inte mellan oss så e dt bra att jag har reserv faktiskt haha well u know me. Ena killen e sååååååå mogen I tell you asso aldrig varit med om ngn kille som har sån fet respekt för folk asso helt otroligt !
Det är ngt med hans utseende som får mig o dras till honom asso han e ba såå charmig så go person :)
Me likey likey ! Sen har vi ju också latinon som kommer i sommar asso detta e bara föör knas haha vi får se vad som händer nu och vart jag hamnar först och främst, well u know me I dont play around I just like to have them there =)

Förresten var ju ute o fikade med Jessica och dt va mysiiigt haha sen var vi runt o kollade i alla affärer i stan efter nya solglasögon till mig iom att jag gav bort mina till Smiko och jag älskade dem men inte faan fanns dt ngra solglasögon ännu dem har fan börjat med sommarkläderna som dem kallar vårkläder men inga solglasögon ! tummen upp för dt liksom iiiifft.

Just nu sitter jag på msn och krigar med Nibbe han e psyko på riktigt den snubben asso känner folk som e så äckliga så dt e synd som tex JESSIKA FRÅN SKÖVDE ! Som jag hatar den bruden asso vill verkligen se henne dööööööööö, största horan jag känner till på riktigt aldrig varit med om ngn sådan människa. Iaf berättade för honom om henne sen började jag och hon tjafsa på hans fb och han tog bort henne vilket var ett bra val tkr jag.
Och nu sitter han o fjäskar för mig och vill att jag ska ringa honom sen och jag vet it vad efter att jag och han bråkade och han sa att jag och han den där Rovan hade haft saker ihop och jag vet inte vad vilket absolut inte är sant asso. Nibraz e faktiskt en söt kille men han borde lära sig och visa mer respekt och inte prata om saker han absolut inte har en aning om :)

Snart ska jag krypa ner i sängen och kolla Efterlyst och gosa helt ensam vilket INTE känns rätt ! Så joina mig gärna ngn haha =) Det var allt för mig idag iaf :)

En sak till förresten, Kumar Ansari fyller år på fredag och ska ha feest och han bor i Ulriksdal - Sthlm, det ligger 2 stationer från stan haha bara så ni vet asso ! hahaha

Gnight och sovgott sen alla läsare =)

-K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0