Tisdag :/

Hejsan alla,
idag har det it hänt så mkt !
Kämpade upp till skolan imorse men visst kom jag upp och i tid till bussen !
Efter skolan hände det it så värst mkt, va och fika me Sabrine och Annie och efteråt handlade jag smink på H&M
sen bussen hemmåt , är himla trött asso på riktigt !
När ja va framme drog jag till caféet och där fann jag Sussie & company, åt och sedan körde sussie hem mig o maggie och nu sitter jag här helt jävla död :/

Igår tog jag ju dt där sköna badet och helvete va skönt de va asso fy faaaan va helt avslappnande!
Efteråt satte jag mig vid datorn och ba glodde film efter film. Mamma opererade sig även igår och när hon kom hem hade hon köpt rosor till mig, älskar min mamma <3
Iaf la mig i sängen och Ali började messa och höll mig vaken till halv 5 på morgonen  !
Mysigt liksom haha, så nu ska jag ta och lägga mig i sängen och glo tv o sova !
Imorgon e dt skola igen, händer väl inge speciellt efteråt :/

Gnight alla ♥

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0