Sur....

Hej på er stalkers !
Ja, jo jag vet har varit jätte dålig på att uppdatera bloggen dem senaste dagarna men haft mkt o göra om dagarna och har varit himla trött om kvällarna och lagt mig väldigt tidigt. Har faktiskt inte gjort något speciellt så utan bara fixat med plugget och vart ute med tjejerna och fikat osv.

Idag drog jag och Sabrine till ungdomsmottagningen en snabb sväng och ställde massa frågor om olika saker och sånt haha. Ringde även Rebecca (påls, tjej) och kollade om hon jobbade så jag och sabrine drog till hennes jobb !
Haha ska ta o berätta vad hon jobbar med, hon jobbar på en sexshop som ligger vid klaragymnasiet o heter lustens oas typ elr ngt sådant haha, dem har himla häftiga saker och ja var ju bara tvungen o köpa ett par grejer .
Fick med mig massage olja o lite annat smått hem=)

Efteråt va vi runt på stan och va i typ varenda affär o leta efter vanliga jävla stripes utan vax, att det ska vara så jävla svårt o hitta asso !  Medans vi letade som galningar så träffade vi på 2 marockaner som S känner så vi drog med dem och fikade på wayne's och där var vi tills jag tog bussen hemmåt vid halv 6 =)

När jag väl var hemma så käkade jag sedan satte mig vid datorn bara o snackat me Daniel och tjafsat med honom! Asso att dt ska vara så jävla svårt att visa en jävla bild på sitt ex !
Han tycker inte att det är något viktigt iom att jag och hon är så himla olika?!?!?! Asso tjejer vill alltid veta hur en killes ex ser ut, man vill alltid veta om man e snyggare elr inte och vad killen har för smak, men ändå så envisades han om det o jag flippade totallt asso den där snubben e jobbig på riktigt !
Så säger han : Sura inte för detta för då kmr jag snea ?!?! Tro fan i helvete att jag bara blir ännu mer förbannad när han säger så ! Jag är himla envis asso så jag ger ju mig it o tjatar ist på honom o då säger han meh du får se henne när du kmr ! Aaaah men ändå, jag vill se nu nu nu nu ! Förstår it vrf dt e så viktigt för dig lalala !
För tjejer är det viktigt för dem vill veta om dem är bättre elr it, asso man känner en viss lättnad när man vet hur X:et ser ut liksom. GET IT DANIEL?

Nu händer det it så värst mycket, drack en 50cl Burn förut idag och ja har it druckit energi dricka på länge så lär vara upp ett bra tag till, vet it vad ja ska göra riktigt får ta o väcka ngn rolig elr så ! Imorgon kommer Jacquline hit, vi ska hyra film , mysa o grejer under helgen och på söndag ska jag hjälpa henne med hennes uppsats hon är så himla dryg att skriva på, vilket typ kommer ta mig 1 timme att fixa elr ngt och 30 min om ja dricker 1 burn.

Blää, ska it blogga mer idag så GNIGHT !

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0