Sry :/

Hejsan stalkers !
Har inte hänt att jag bloggat något alls dem senaste dagarna faktiskt iom att jag varit magsjuk typ.
I tisdags så köpte jag sånda där body pens som jag blogga om i förra inlägget, och köpte riktigt god glidmedel haha :O  Tisdags kväll kände ju jag mig väldigt febrig så la mig i sängen och sov utan att blogga och när jag vaknade på morgonen sen till skolan så kände jag mig helt frisk faktiskt så drog ju iväg till skolan.

Efter skolan så träffade jag Jacquline och hon följde med mig o Sabrine till Wayne's och denna ggn rådshuset :S
Kändes väldigt konstigt att inte vara i tunneln men vi började tänka på att det finns flera paraboler i tunneln som spelar in allt man säger och går runt o säger dt till folket så dt va dags att byta ställe =)
Där iaf mötte vi upp Annie, Jennie och ngn knas snubbe, efter att vi fikat drog vi iväg och spelade biljard haha, och jag kan ju verkligen spela biljard menar jag ! Det gick åt helvete men tillslut gick det mycke mycke bättre haha. Senare åkte Jennie hem och jag och annie sov hos sabrine, vi hittade it på så mkt glodde tv för det mesta och städade sabrines lägenhet den va katastrofaaaaal asso ! Vi köpte bira från en jävligt nojig snubbe asso aldrig varit me om ngt liknande haha sen iaf efteråt ringer han snubben vi köpte bira ifrån o ba duu har vi träffats förut ja ba nee han ba okey ja tkte ja kände igen dig ja ba nee men vi har it träffats så han ba iaf du e mycket söt HAHAHAHAHA !

Tordagen då så bestämde vi oss för att låna sabrines lägenhet igen och hon sov hos killen. Uran kom också vi spelade med andra ord och sånt och ja hade riktigt ont i magen o kunde it andas och dt va förjävligt asso och tillslut spydde jag ner hela jävla toaletten asso, jag hade ju fått magsjukan asso och så fortsatte det hela kvällen, jätte mysigt menar jag uran drog hem o ja ba spydde, iaf försökte städa upp efter mig vilket gick väldigt lyckat iom att jag spydde så fort jag såg spyan :O haha så iaf fick upp de värsta iaf och dagen efter städade sabrine upp lägenheten när hon hade kommit hem och jag bara spydde :/ sen sov jag till 17 på kvällen sen följde jag med henne o handlade och tog bussen hem till Filipstad sen, saknade mamma ♥

Så igår kväll fixade mamma jätte starka nudlar till mig med majs & lime i så det kunde bränna bort bakterierna jag hade i magen vilket hjälpte, har it spytt sen dess :)
Efteråt glodde på tv och snackade även med Daniel, så jävla go kille asso ♥
Har väl it hänt så mkt mer I guess, somnade efter ett tag och vaknade för it så längesen, ska snart ta o göra nudlar igen, längtar tills mamma kmr hem, vill mysa med mamma :) Nu mår jag väl rätt bra så men har fortfarande svårt o andas, känns som om ngn trycker på bröstkorgen :/


Uppdaterar senare om ngt händer ;)

-K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0