Sleep ovaaa !

Hejsan stalkers,
var meningen att jag skulle uppdatera bloggen igår men det blev det inte så himla mycket tid till det.
Efter skolan drog jag och mötte upp Jakey med Sabrine och vi drog iväg och kollade massa biljetter så vi visste när sabrine skulle åka och hon skulle it åka förens halv 5 så vi drog iväg och käkade på New Peking asso det var gott så men ändå inte, hahaha var bara ankan i curry sås som var god =) Iaf vi satt där ett tag sen drog vi iväg till clas olssons en snabbis sen fika vi ju självklart på Wanye's . Efteråt drog vill till busstationen och åkte hemmåt och sabirne till ö-bro.

På bussen satt jag och Jakey och snackade om en massa asso vi snackade heeela bussresan haha.
Vi drog till Caféet sen skjutsade pappa oss till ICA och vi hyrde 2 filmer som sög riktigt hårt asso den ena hade ju kunnat vara riktigt bra om dt bara fanns fler än en skådespelare...... Vi hyrde buried och wall street asso vem fan vill veta om en massa jävla aktie kurser som faller o jag vet it vad och den andra asso seriöst hade dem it råd med fler skådespelare än 1? Skäääms på er, ja förväntade mig värsta filmen :O Haha pappa vart också förbannad och nu får inte jag välja filmer längre :/ Iaf, filmen va så tråkig igår så däckade fan i början av filmen haha, jakey väckte mig o vi drog upp till rummet pratade lite o jag somnade haha..

Imorse vaknade vi vid halv 12 och vi käkade godis till frukost HAHAAHAHA ! Vi satt även vid datorn och grejer sen gick jag iväg och noppa mina ögonbryn o då skulle helt plötsligt jakey också göra det och tog spegeln för mig så va tvungen o gå in i toaletten och noppa haha =) Theresa kom o hämtade oss sen o vi drog till caféet och theresa skulle ju ha hjälp med sin jävla iphone som hon fått av mamma och det slutade med att jag fick fetaste jävla utbrottet på henne för hon e så jävla trög och ska alltid ifrågesätta allt även fastän hon it vet ett skiiiit, sem visade det sig att dt ja sa va sant ändå så hon satt o tjata på att jag skulle fixa o ja vägrade. Iaf, mamma och tant saneya lagade mat egyptisk mat (saneya= Jakeys moster). Dem gjorde all ass som maggie kallar de för och anka och roz ma3mar haha yani ni fattar..  NOOT ! sen drog vi hemmåt och theresa tjöta som inåt helvete på att jag skulle fixa hennes lur så har suttit o fixat med den ända tills nu typ.. tönt som hon e..

Och förresten maggie slog till mig förut så jag började slå på henne, asso den där tjejen har allvarliga problem. hon passar helt enkelt inte in i familjen, torraste jäveln asso hay hay hay ! Pratade även med Daniel lite och han har lovat att försöka bättra sig så får hoppas verkligen att han menar det, kommer it stå ut annars men hittills går dt bra. Nu händer det inte så himla mycket jakey e uttråkad vi ska ta och hitta på ngt o göra sen jaaa bara gud vet vad som händer sen, men till slut lär vi väl ändå sova, så godnatt och sovgott alla !

-K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0