Skuuulaan !

Haallå där blöööggeen :)
Idag har det hänt massor faktiskt, vaknade tidigt och kom i tid till skolan och har satt i gång med caset och har kommit ikapp alla andra så nu e ja stolt minsann, har bara resan kvar att berätta och sedan naturkatastrofen, vet it riktigt vad jag ska ta för ngn naturkatastrof i egypten finns väl inge direkt ngt så allvarligt som hänt förutom den dära översvämmningen som hände i alexandria. Självklart valde jag ju då egypten som jag ska resa till måste ba berätta mer om var ja ska bo och vad jag ska hitta på den veckan jag ska vara där och så :) Iaf, dt e tack vare Jessica som jag faktiskt kommit igång haha Lina har ju fan mer panik än mig när det gäller caset ändå så låg hon jävligt bra till hahaha knaas den där bruden.
Iaf har varit iväg och pratat med Elisabeth om apun i gbg och dt gick så bra minsann så nu måste jag bara hitta praktikplats där och langa över infot till henne så hon kan ringa dem hihu ! 6 veckor kmr ja fan va i gbg asso gryyyyyyyymt har saknat alla där. På gud skönare människor hittar man it än dem i gbg =)

Efter skuulan ska jag och jessica ut och fika och på måndag ska jag och lina ut och fika har vi bestämt :) Ikväll blir dt att glo Efterlyst och resten av serierna jag brukar kolla på sen bleka tänderna igen o sleeeepaaa :)

Uppdaterar senare:)

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0