Skrattretande!

Hejsan alla, e kass på att blogga på riktigt asso haha it pallat me bloggen ärligt talat!
Igår var jag it i skolan hade tandläkar tid mitt i dagen liksom så kunde varken åka till skiolan före elr efter :/ Fucked up på riktigt, men det gick rätt bra faktiskt har ett hål som ja måste laga hihu (a)
Resten av dagen gjorde jag itne så himla mycket va ba på caféet och gjorde narr av personalen typ hahaha pysko som ja e!

Jaja imorse hade jag sovmorgon började inte förens 11:45 gött som faaan ! Så fixade mig o drog ner till bussen och då va dt en äldre dam där som satt och gav mig en massa komplimanger på hur vacker jag är haha och började fucka mitt huvud haha :s När jag gick av bussen på torget så va det ngn med stukad fot på kryckor som halka på isen och jag dog av garv visst e jag elak haha asso det såg ba så roligt ut men självklart hjälpte jag henne, så ond e jag inte faktiskt ! Drog till skolan och fixade mina val inför 3an sen snackade jag med hedda och müller om praktiken i gbg ! Underbaart asso it långt kvaaaaar längtaaar söönder ! Efteråt drog jag och sabrine o hennes syster och käkade på wayne's efteråt åkte ja hemmåt och har suttit vid datorn enda sen ja kom hem o snackat me massa möjligt folk.

Kollade runt på face och såg att min bebe Jenina hade skrivit en sak på sin face, hon skrev att hon märkt att dt inte lönar sig att vara snäll mot sina vänner elr att dt e någon idé att visa att man bryr sig om dem och vill deras bästa för man får veeeerkligen ingenting tillbaka och jag håller veeerkligen med henne, helt plötsligt ska man sköta sitt eget liv och inte bry sig och att det inte e ens problem och lalala..
Okey visst, sure why not, as u like it..
Asso allt ska ba va så dramaaaatiskt hela tiden asso snälla, tjejer verkar vilja att deras förhållande till allt ska vara dramatiskt , Jag ärligt talat har tröttnat på den där draman asso , ive had enough drama in my life asso kmr snart börja sjunga mary j blige- no more drama ! Har kommit till den punkten nu..

Better know your friends
Or else you will get burned
Gotta count on me
Cuz I can guarantee that I'll be fine


-K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0