Skönhet á la Kitty ;)

Märkt att allt fler börjar få besvär när det gäller finnar och acne och det är ju bara sånt jag absolut inte tål !
På riktigt äcklas av det som fan så tänkte bjuda på en massa tips som hjälper emot sånt och faktiskt är bevisat att det veeeerkligen hjälper + har lagt märke till att vissa människor verkligen inte har ögonbryn och målar med svart penna liksom haaallåååå oså frågar dem så säger dem men dem syns inte elr ja har så lite ögonbryn så ett tips för det ska ni också få =)

Tips :

1. Tvätta ansiktet med varmt vatten och sedan ta en halv citron och krama
ur saften i den men inte allt sen ta citronen och scrubba med den i ansiktet överallt,
jaa jag vet att det svider lite men tro mig det är värt ! ha det i ansiktet i 1-2 timmar jag brukar alltid
överdriva med tiden men det e bara bäst då sen iaf när du ska tvätta bort det så använd sån scrubb handske och scrubba bort det med, och självklart syns det inte efter bara en behandling utan fortsätt med det
så ofta du bara kan varjedag helst och tro mig du kmr märka förändringar =)

En sak till, vet ni att det hjälper med att dricka väldigt mycket vatten också?
Det gör huden lenare och slätare ;)

2. Har du inga ögonbryn elr ja inte tillräckligt med hår som växer ut som du sedan målar
med en svart penna som verkligen inte passar dig och du ser ut som en jag vet inte vad?
Lyssna, för att få mer hår att växa ut så ta en vitlöksklyfta och pressa den ta sedan den sedan och
smörj den över dina ögonbryn och låt det vara, och jaa det e sant mycket vitlök får hår att växa=)
Och ett tips till syns dem inte för att dem e ljusa så köp ögonbryns färg och färga dem elr
så finns det jätte bra ögonbryns pennor på H&M för bara 30 kr och försök och måla dem så
det iaf ser en aning normalt ut följ ditt öga och se till att dem börjar där
ögonen börjar och slutar där ögonen slutar ;)

När jag har fler tips gällande vad som helst så tro mig ska lägga upp det här och håll utkik ibland kanske det är just det tipset du behöver !


-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0