Skönhet á la Kitty ;)

Nu kommer ännu ett bra och väldigt billigt tips igen =)
Har du tjockt, slitet / risigt hår?
Jag har iaf det och ja som ni vet så förstördes ju mitt hår när jag
 var i Marocko och e himla risigt och slitet så jag var tvungen o klippa lite
och jag är ju väldigt emot det men för er som verkligen inte klarar av o
klippa håret och har sånt hår här kommer jag med ett skit bra tips;)

Tips: Du skall ha torrt hår och massera in olivolja i håret
så det blir riktigt fett verkligen och känns blött, rulla ihop håret som en
boll utan att använda ngn snodd elr så
sedan ta en plast påse och sätt på dig den sen knyt påsen
vid pannan elr ngt o sen sov med det, och gör det ett par ggr, som sagt det
hjälper inte med bara en behandling ;)
Mitt hår har iaf blivit betydligt bättre !



-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0