Kmr jag stå ut :s ?

Hallå däär !

Förut idag efter att jag bloggade så kom Theresa hit och hämtade mig och vi drog ner till mamma på fiket där Neven redan va. Vi var där ett bra tag till Maggie kom med Sussie och company. Dem hade varty och hämtat henne i Karlstad. Iaf efter det så drog vi och hyrde film och det vart SALT med Angelina Jolie.

Efter det drog vi hemmåt och mamma lagade mat, vinblads dolmer & fläsk filé med turkisk youghurt och sallad :)
Undertiden mamma lagade maten satt vi alla uppe i Maggies rum o sånt och då säger Maggie tror du att du kan ta bort dina kläder och göra plats för mina och då tänkte ja skojar denna bruden med mig elr ska hon redan börja kriga? Så ja sa det jag ba det går inte du får fixa det på ngt sätt jag har min del av garderoberna och du får lösa det med mamma. Asso om hon redan ska börja jobba sig då kmr jag verkligen flippa, kmr att vara bråk varenda jävla dag, förstår inte vad hennes jävla problem är, vrf hon inte bara kan bete sig som en vanlig jävla människa och sluta leka så jävla oskyldig, yani tjejen är ängel ! Nu kommer jag inte komma ngn vart heller iom att hon e hemma och jag måste vara hemma när hon e hemma så vi kan umgås och bli sams och bete oss som vanliga syskon ! Asso GAAAAH !

När mamma var klar åt vi och sedan drog vi neråt till vardagsrummet och kollade ngn film som var på tvn när den var slut satte vi på SALT och sussie & company drog hem till horrsjön oså vart det bara vi. Fixade popcorn och nötter o dricka och massa sååånt sen glodde vi filmen och jag har ju så tröga syskon som trodde att dem fattade filmen men INTE gjorde det förens jag förklarade filmen för dem haha , helst störda e dem :s

Iaf filmen va skit bra verkligen, i denna filmen spelar Angelina ryska men ska inte berätta ngt om filmen ni får själva ta och se den och jaa fattar man filmen så kmr ni att tycka den e bra om ni it tycker den e bra så fattade ni helt enkelt inte filmen, o gjorde ni inte dt så se den ännu en ggn, för dt e den värd ;)
Nää hörrni, nu ska jag ta o smörja in håret med olivolja och sova:)
Gnight ♥

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0