Känslig ? :s

Hallå där alla läsare !
Idag har det inte hänt så mycket, har suttit och försökt letat fram fakta på ngn egyptisk författare och miljöproblem utan resultat :s så bad jacquline om hjälp o jo visst hitta hon ngn sida så men it direkt så mkt fakta men men vi får la se deadlinen e it imorgon längre utan nästa vecka som tur är, var jätte nervös :O

Idag har jag förresten kommit på ngt, jag börjar bli sådär känslig o grejer haha asso på riktigt :s kollade extrem home makeover och jag började böla, kollade på oprah och jag började böla asso skojar ni med mig elr? Va fan e detta hahaha
Samma sak ibland när jag sitter på bussen och lyssnar på musik o en love song kmr så börjar jag böla asso jag börjar bli sjuk på riktigt elr e dt bara för att jag själv känner brist på kärlek? Kan nog vara mycket så faktiskt :/

Är himla trött på att vara singel och inte ha någon där liksom och känna en viss trygghet saknar det så jag måste verkligen se till och skaffa mig ett förhållande snaaaaaaaaart på riktigt med en snubbe som inte bara e ute efter sex.
Men vart finns alla bra killar ? Finns det ens bra killar? Dagens killar är ju verkligen skit :s
Förr när jag var yngre drömde man ju om mannen man skulle gifta sig med och bröllopet och hur många barn man skulle ha och ja allt sånt men sådant finns ju egentligen inte, och förresten så hatar jag drömmar man förväntar sig alltid en massa av det verkliga livet pga drömmarna och jag tycker inte att det är rättvist :/
Men visst vill jag gifta mig och skaffa barn men med vem ? visst oroar man sig över om man ens kommer att hitta ngn, och visst vissa säger du e fortfarande ung du kommer hitta jag vet inte vad lalala men ändå liksom man kan inte hjälpa det, de e ba automatiskt tänkande.
Tror iaf att det är många som känner som jag, men va it rädda ni e it ensamma om att känna sååå !

Igår när jag, Lina och Jessica var och åt förresten så pratade vi om hur människor ändrar deras personlighet beroende på deras sällskap, vilket jag tror beror mycket på tryggetheten i sig själv, många är nog inte så trygga i sig själva och känner att dem måste bete sig på ett annorlunda sätt för att liksom bli accepterade så att säga vilket jag tycker är heeelt fel ! jag har alltid varit den där personen som alltid bjudit på mig själv liksom och inte är sådär isolerad av mig och inte pratar med ngn osv.
För om man tar mig som exempel så är jag sån som pratar med allt och alla och inte är rädd för att ta initiativet att ta kontakt med folk och att jag alltid säger till när det är ngt jag inte gillar liksom. Vi pratade även om att vissa är såna som umgås med en viss person i skolan som dem alltid är med och då  bjuder dem på sig själva osv osv och när personen inte är i skolan så isolerar dem sig själva liksom och inte pratar med andra och sånt och det är heller inte okey asso :S
Om vi säger så här du fyller 30 och du ska ha kalas, vilka ska du bjuda? Din familj ? Dina vänner? Arbetskamrater? Du kan ju inte bjuda in alla för iom att du inte är dig själv i allas sällskap så blir det ju konstigt, du är en person när du är med din familj en annan på jobbet och en annan med vännerna så vad ska dem säga om dig sen ?
Tänk på det vet ja =)

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0