Irriterande !


Hejsan alla !

Igår bloggade ju inte jag pga av att jag somnade vid halv 6 på eftermiddagen och sov tills 6 dagen därpå !
Va sjukt trött på riktigt, Jacquline och jag dygnade ju och grejer, haha ! Var i tid till skolan iaf :) Efteråt drog jag, sabrine, jacquline och hajar sabrines syster och filka på wayne's en snabbis sen åkte jag hem och la mig, min dator var även klar, hade ju lämnat in den på lagning om ni kmr ihåg men det hjälpte ju inte, fortfarande samma problem :/ Fan va alla hade messat igår o ringt o grejer när jag sov förresten, såg det när jag vaknade till vid 4 :)

Imorse va jag lika trött ändå men kom i tid till skolan och vet ni vad'? VI HADE INGEN LEKTION PÅ MORGONEN !
Fan så sur jag blev asso gaaaah ! Dem e så himla dåliga på att informera om sånt så dt e inte sant.
Iaf så satt o väntade o pratade med rickard tills kl blev 09:40 sen satt ja i datasalen o it gjorde ett skit iom att jag inte fatta vad vi skulle göra :s slutade efteråt och tog 11:15 bussen till caféet och fixade lite lunch sen var jag med samuel lite och julle, han e så jävla go den där ungen asso !
Syrran skjutsade hem mig vid 16 och enda sen dess har jag legat här i sängen och inte gjort ett enda skit :s

Jag och Maggie började bråka asso hon e ju fan störd i huvudet på riktigt förstår mig inte på henne ! Ena stunden ska hon bråka med mig och en massa sen helt plötsligt ska hon låna min dator? Va fan tror hon ?
så säger: hon men sluta logga in nu så jag kan sitta där
jag:  ehmn nee dt e min dator?
hon: sluta du gör mig riktigt arg nu
Jag: so what, fortfarande min dator
hon: nej det är mamma som har köpt den
Jag: till mig jaaaaaa, vilket betyder att det är min dator
Hon: Det är inte du som har betalat den, sen sa mamma att det var okej att ja satt vid den !
Jag: det är fortfarande min dator, jaaaaag fick den och jag bestämmer !
Hon: Asso du e ju fan störd på riktigt, jag hatar dig jag ska aldrig mer prata med dig lalala
Jag: SOM OM JAG VILL PRATA MED DIG? STIIIIIIICK ! DRA ÅT HELVETE.
Och där tog det slut, asso hon är verkligen otrolig den tjejen fattar it va fan hon vill mig, hon har en egen dator o allt men ändå måste hon sitta på min dator för hon har it word på sin,aha okey men hur i helvete har du gjort förut när du skickar in ditt arbete då? JUST DE STIIIICCCCK !
Längtar tills hon åker, står inte ut med henne jag förstår it vad hennes jävla problem är, hon ska alltid skylla allt på mig och leka värsta ängeln som aldrig gör ngnting när dt är hon som är the bad guy liksom !
Så ska mamma bli sur när jag it låter maggie göra som hon vill och stå på maggies sida asso stiiiick på gud om mamma elr pappa säger ngt när dem kmr hem jag kommer flippa över och göra fetaste kaoset hemma !

Iaf, just nu händer det inte så värst mkt chattar mest ! Sen blir det väl att glo en massa tv och snacka med den där snygga serben ja fick kontakt med ;) We like iiiit !
Uppdaterar säkert inget mer idag om inte något speciellt händer vilket jag tvivlar på så godnatt isf :)

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0