Hysch hysch?

Godmorgon stalkers !
La mig fan 7 imorse kunde it sova hade så jävla ont sen så väcker mamma mig 11. Hon hade gjort fetaste egyptiska frukosten, mums ! Tänkte ja skulle sova efter att ja ätit men it fan blev det av, så tänkte dt e lika bra jag bloggar medans jag är vaken. Mår illa som fan och har fortfarande svårt att andas, förhoppningsvis blir dt bättre snart :/

Har tänkt på en sak faktiskt, många bryr sig om vad andra tycker :s ?
Folk e så rädda för att det ska börja pratas om dem, liksom allt ska va så hysch hysch som möjligt, men har ni tänkt på en sak? dt e då saker och ting blir värre? När folket inte vet ngt dt e då dem hittar på en massa skit bara, så liksom att va öppen gällande allt är oftast bättre, för har man inge o dölja så finns det inge o snacka om. Och ni som snackar ni snackar ju oftast om folket för att få bort ögonen från er och vad ni gör för ngt, man kan ju inte direkt säga att ni har vitt mjöl i påsen för det har ni inte, ni e oftast värre och hur jag vet detta är pga att jag umgicks med er ...
Iaf, stör mig på det dära hyysch säg inte till ngn o sen man säger till en annan och säger hyyysch säg inte oså fortsätter det tills hela världen vet om det..  

Men men, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg om det för började störa mig..

-K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0