Hos kusinen :)

Hallå där stalkers, igår hade jag faktiskt ingen tid alls till att blogga, jacquline ringde och behövde hjälp med att fixa hennes hår och sminket så när skolan var slut drog jag hem till henne och hon visade mig vad hon skulle ha på sig och ja höll på o dö asso jag fatta inte va fan det va, hon hade köpt en jeans klänning asso sån skitful ja fattant :s Så drog med henne ner till stan och köpte kläder och skor till henne, blev en svart högmidjekjol och en svart vit randig blus och kilklackar =) Sen drog vi hem till henne och jag fixade hennes hår och hon klädde på sig och så drack vi medans och victoria hennes kompis kom också och jag sminkade henne sen följde jag och sonja (martins flickvän som är här ifrån finland) dem till bussen och senare på kvällen åkte jag och martin och hämtade dem =)

Imorse vaknade jag tvää sent, kände mig jätte seg verkligen så gick upp och martin o sonja sov fortfarande så väckte dem och gjorde frukost åt dem och sedan gick dem ut och jag och jakey gick och la oss i sängen tills nu typ, martin är iväg och beställer pizza åt oss, guuuud så gott kebab pizza med ostkaaaant ! iaf han ska även köpa med godis och en massa annat gott för vi tänkter kolla film ikväll och sånt :)
Tror vi ska dricka också haha, elr aaah jakey e sugen på det så det blir väl antagligen att vi gör det :)

Känner att jag börjar bli sån ja va förut och bara va negativ emot allt, för just nu tänker ja ba skita i allt för stör mig som inåt helvete på folket. Varför visa sitt intresse och gejer när man inte får något tillbaka?
Känns bara så himla onödigt, men ska inte svara på dig nu asso klarar it av det känns som om ja kmr få fetaste utbrottet på dig då :/

Förresten så har Anki min gmla fostermamma hört av sig till mig och hon vill att jag ska ställa upp som modell så jag och jacquline ska vara modeller åt henne på fre elr lördag , ska bli jätte kul faktiskt =) Iaf thats all !

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0