Godmorgon ;)

Godmorgon alla :)
Sitter i skolan just nu, ni vill it ens veta vad som hände 4 imorse men dt ska jag ta och berätta ändå...
Drömde ngt konstigt och var tvungen och kolla ut genom fönstret och nedanför ser ni hur mitt rum ser ut och hur sängen är placerad, iaf kom it så högt upp så slog i pannbenet i marmor brädan , skoja it om att jag har fööör ont i huvudet ! somnade direkt efter att jag slog i haha sen kom mamma o väckte mig och drog neråt på caféet med dem och fixade mig varm choklad och drog till bussen, haha och ni vet min lur e ju inne på lagning så kan it ha musik på min hot pink lur så lyssnar alltid på radion haha och på rix fm så sjöng en svenne den egyptiska national sången och skoja inte om att jag garva ihjäl mig ja fatta it ett ord av vad han sa asso på riktigt haha så tänkte iaf lägga upp den egyptiska nationalsången haha ja, kitty är en patriot !

Idag händer dt it så mycket, slutar 14 och ska möta upp Jakeey och dra iväg på en fika, blir som vanligt Wayne's !
Sabrine ska dra till Örebro i helgen så tror hon åker tidigt idag och it hinner med och fika me oss men iaf efteråt drar vi till fd och hyr film och köper massa gott sen myspys =) Imorgon vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer men något lär vi hitta på, på söndag blir det iaf plugg och it mitt plugg utan jakeys hahaha !
Uppdaterar senare iaf =)

pusspuss

-K







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0