Gaaah :@

Ursäkta mig alla men måste skriva av mig !

Vet it om det är för att jag sovit dåligt som jag är såhär grinig elr fan va det är
 asso men e skiit irriterad på riktigt ! Tänker fan i mig inte höra av mig alls på riktigt nu, asso blir fan tokig på riktigt ändå snackar vi om det hela jävla tiden :s Bättra på att höra av oss till varandra jag vet it vad lalalalala
asso har utbrott på riktigt nu ! Jag ringer vi snackar 2 min han säger ja ringer upp o dt händer it, jag messar han svarar inte asso jag kmr flippa över snart laak vem fuck e du som ska knulla mitt huvud så och jag ska tycka synd om dig och jag vet it vad laak stick ! Du gör mig så fucking jävla osäker !

Kmr fan inte svara asso tills han visar att han verkligen bryr sig den där saken asso, finns tusen andra och jag har fastnat för han hära och alla hör av sig hela tiden o håller på o han kunde it bry sig mindre asso nee dt räcker nu..
I've had enough fo real !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0