Gaaaah !

Nä asso nu har jag damp på ritkigt asso !
Min jävla laptop har börja glappat när man ska ladda den så jag måste lämna in den på lagning och förut
när jag pratade med Josefin i luren så tog mitt batteri slut så ja la i laddaren och den har också fuckat över till max. Asso har ju hittat ett par fel i luren som jag ändå måste fixa men it pallat lämna in den på lagning men ändå asso, jag hatar verkligen att lämna in ngt på lagning för det tar så himla lång tid att få tillbaka sakerna.

Plus att allting försvinner alltid och man måste göra om saker o ting och jag vet inte vad o spara hit o dit o jag har så många kontakter på min lur att jag inte kan spara dem på simkortet o de e också fucked up på riktigt för måste överför hit o dit och hålla på och jag orkar veeerkligen inte !

Aja, tänkte na skriva dt, var tvungen o skriva av mig det för e veerkligen sur asso !

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0