BF day !

Nämen hallå där stalker !
Imorse var jag på Expert och lämnade in datorn och mobilen:/ Ledsamt faktiskt iaf köpte mig en skit telefon som jag kan ha undertiden haha gissa vilken färg? HAHA HOT PINK MOHAHAHA !
Sen drog jag till skolan och snackade me my other half o efter skolan drog vi ut och handlade underkläder o kläder o sånt so she can look good for her maaaaaaan haha ;) 

Var inne på VILA igen och såg min underbara jacka igen o jag ba måste haaa den snaaaart jag döör på riktigt :(
Det e jackan på bilden men den e soo much finare irl och tjejen passade it i jackan haha !
Iaf jag o sabrine köpte samma underkläds set haha röda spets haha och på stringen va det ett stort hjärta där bak, skit söta till alla hjärtans dag men synd ba att jag inte har ngn att använda dem för :/ 
Men men Sabrine lär worka sina på alla hjärtans dag haha. 

Köpte även sjukt snygga strumpbyxor och mascara sen köpte jag it så mkt mer, hade it direkt ngn lust o shoppa iom att jag har så ont i huvudet och haft det hela dagen :(
Efter att vi handlat så var vi iväg och fikade på Wayne's en snabbis den drog vi iväg så sabrine kunde fixa sig.
haha hon hade en date me Mr boyfriend !
Sedan var det bara o sätta sig på bussen hem. Kumar ringde mig o vi pratade en bra stund, han e allt en go kille !
När jag väl va framme gick jag till caféet och dem hade precis städat klart o sånt så vi åkte hem och nu sitter jag här och inte gör ett piss och har ont i kroppen o i huvudet , asso en massage hade suttit fint just nu verkligen !

OCH JAAAA, jag vet att jag skulle träna idag men iom att Sabrine ville shoppa så var jag ju tvungen o följa med så kan kunde välja ut hennes outfits !

Thats all for me , Im out !

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0