Alla borde köpa sig ett gymkort !

Hallå där stalkers !
Vaknade imorse kl 09 :s Iaf tog en härlig dusch, sjukt skönt o få bort oljan o grejer men måste säga att mitt hår e mycket bättre nu asso lite fetare än förut vilket e bra tills jag får bort dt slitna. Idag händer det it så mkt alls, ska platta håret sen o sånt ! Barnen som är här har magsjuka allihopa så e livrädd för att gå nära dem o bli sjuk asso ! Vi har precis ätit och självklart åt vi egyptisk mat igeeeen ! Gott det ! Men nu e det minsanns sista dagen ! 
 
Imorgon börjar mitt nya liv ska upp på Njoy och köpa mig ett träningspass, måste bort med en massa fett från magen och även träna assen asso detta går eeej + att mina lår har blivit fetare känner jag så dem ska också gå ner lite mera, nä men sanningen är att alla borde i stort sätt äga ett gymkort, ska köpa mitt imorgon och helt ärligt talat asso skäms ni inte över att ni har lite extra fett lite här o där? Jag gör iaf och nu jävlar e det dags asso, inge mer slappande o grejer ! Hård träning så ofta jag bara kan o inge jävla jag orkar it haha !
Förresten kom på att jag hade lovat Lina att dra ut o fika med henne så jaa får väl ta o göra det men får väl bli em smoothie för min del då !

Ska börja med o träna lår o rumpa asso, e väldigt fast så men vill ha en snyggare ass haha ;)
Det första jag ska ge mig på e benpress  ;)

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0