Alla <3 -dag !

Hejsan stalkers !
Jaha men då var det ju alla hjärtansdag idag !
Alla hjärtansdag är ju en dag man ska fira med ngn man älskar och skämma bort personen med presenter och kärlek men iom att jag inte har ngn sådan person så tänker jag skämma bort mig själv ist vilket jag tycker passar utmärkt !
Alltså idag är en sån dag som får en och bli deprimerad egentligen vilket jag tycker är himla tråkigt att bli så det är lika bra och göra nytta av dagen liksom ! Många känner sig nog rätt ensamma och det är inte kul så för att ha andra saker att tänka på så läs mitt tidigare inlägg och pyssla om dig själv istället :)

Jaha, dagen idag då..
Det har väl inte hänt så värst mycket vaknade för ngra få timmar sen beslutade mig om att idag skulle jag pyssla om mig själv. Passade på att ringa till Egypten och prata med George och kolla hur han mådde och sånt.
Gud så jag längtar tills jag ska åka till Egypten !
Sedan gjorde jag it så värst mkt, tänkte ba blogga för alla ensamma människor ute i världen =)

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0