Solarium tooorsk !

Haaallå stakers !
Imorse drog jag till jobbet och det var en helt okej dag på jobbet behövde inte jobba så mycket inne i köket utan va mest ute och sånt hel soft :D Efter jobbet drog jag till hk och mötte upp Jenina & Gabbi ♥, dem följde med mig hem och jag bytte om och sånt sen drog vi till Angered och köpte baklava och kunefa och sånt asso öööver gott va de !

Efter att vi tryckt i oss en massa gott så tog vi vagnen till Gamle o aaah vi solade haha ! Riktiga solarium toorsk e vi ! Plus att vi bokade tid till imorgon 14:30 och måndag 18:30 och ska boka för resten av veckan samma tid också :) Har faktiskt blivit brun på riktigt ja e skit glad! Hoppad bara inte jag bränner mig elr något kommer dööö ! Efteråt så drog vi hem till Jenina i Lövgärdet och hämtade kläder sen drog vi till Angered och köpte chips, dricka och choklad , tjockisar e vi! Efteråt drog vo hem till Gabbi i Hk och ba satt o fjantade oss och kollade BB och checkade in snygga killar haha ! Jeninas morbror och Gabbis bror kom också och då drog vi alla ut till hk skolan och de har ens ån feet gunga där och vi alla satt i den och jeninas morbror knuffade på asso öveerkul , jag och jenina låg ner och ba skreeek o kollade stjärnorna :)

Det är en sån där riktigt bra plats o vara på en sommarkväll med ngn man tycker om så o ligga o kolla på stjärnorna tsm heeela natten, på Guuud övermysigt !

Nee hörrni nu ska ja ta o sova så jag orkar med dagen imorgon också!
Godnatt stalkers

-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0