Only 'cuz I can ;)

If I want to then I can do it ;)

Hejsan älsklingar :)

Orkade it skriva ännu ett till inlägg i lördags va så trött när ja kom hem men ska berätta lite vad som hände :)
Som ni vet så drog ju vi 3 + mariella och solade :) Rayen kom även och jag o han har slagit vad om vem som e brunast när jag åker hem och 2 cigg paket till den som e brunast vilket kommer bli jag iom att ja e neger snart :) Efteråt drog vi hem och fixade oss och stack till frölunda och inte gjorde ett piss förutom typ åt bullar haha ! Åkte hem senare , jag & ella vaxade oss o sånt Simon min chef ringde även och ville ja skulle jobba söndagen :)

Söndag: Vaknade, fixade mig o sen drog till jobbet:) Va lite seg först i början haha men sen gick de, slutade 18 ella åkte in till stan med leggins till mig fixade mig lite sen drog till CR, asså såå sööt han e :) när jag kom dit han värsta lagade mat och sånt till mig sen vi myste och hade det jätte trevligt heeel söt snubbe asso.
Me like it  ♥

Sen Jenina va i frölunda också så mötte upp henne sen det kom en bil körandes så och tydligen jenina kände en av dem o de va skiit roliga ja lovar ja värsta dissade haha o han hära McDonalds killen , ja dog ärligt haha ! Efteråt mötte vi Christian och hans bror. Haha asso han såg bra ut, smile gropar och sånt jätte charmigt utseende men asso så fort han öppnade munnen ja äcklades asso sån svensk usch liksom han e blatte it svenne för guds skull ! Sen vi drog till Frölunda torget och tog bussen till stan vilket tog evigheter på riktigt och det var två alkisar på bussen som kom o satte sig vid oss o sa vi såg farliga ut och frågade Jenina om hon skulle slå någon o grejer HAHAHA ! Sen drog vi bara hemmåt :)

Idag : Vaknade vid 11, Romeos DS har kommit så ringde mamma o sa till henne att hämta ut den även att lägga in cash på mitt konto. idag händer det it så värst mycket ska sola 18:30. + Nu har jag damp, har inte fått min jävla mobil så får psykos på riktigt orkar inte med den här jävla fitt telefonen, börjar misstänka att Theresa it ens skickat hit luren !

Skitsamma nu, lyssna på låten !

-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0